Disleksi; okuma, heceleme ve yazma becerilerini edinmede nörolojik kökenli bir farklılıktır. Yaşıtlarıyla denk veya daha ileri zekâya sahip bireylerin; öğrenilecek konu ya da beceriyi farklı algılama ve buna bağlı olarak farklı yorumlaması sonucu gözlemlenebilen bir bozukluktur.
Önemli olan yapamadıkları değil, yapabildiklerinin farkına varmaktır. Unutmayın DİSLEKSİ kesinlikle hastalık değildir. Her çocuk öğrenir. Bazen aynı anda, bazen farklı anda, bazen aynı yolla, bazen farklı yolla.
Değerli velimiz,
Şiddet cinsiyetiniz ne olursa olsun bütün biçimleriyle insanlara zarar vermektedir. Ancak kadınlar, sırf kadın oldukları için şiddete maruz kalmakta ve ayrımcılığa uğramaktadır. Şiddetin
önlenmesi hem çiftlerin sağlığı hem de aile içinde yer alan diğer bireylerin sağlığı ve gelişimi için oldukça önemlidir.
Gelin, hep birlikte şiddete dur diyelim!
-Rehberlik Servisi-
Okul Rehber Öğretmenimiz Hatice Kübra ORAK tarafından velilerimize "Okul başarısında ailenin rolü" konulu seminer gerçekleştirilmiştir. Gerçekleştirilen seminerde öğrenci başarısı nedir, nasıl artırılır, ebeveyn tutumları nelerdir, bu süreçte ebeveynlere düşen roller nelerdir gibi konulara değinilmiştir. Katılım sağlayan tüm velilerimize teşekkür ederiz.
Okul Rehber Öğretmenimiz Hatice Kübra ORAK tarafından öğrencilerimize yönelik " İhmal ve İstismardan Korunma " konulu seminer ve pano çalışması yapılmıştır. İhmal ve istismardan korunma konusunda ilk adım öğrencilerin ihmal ve istismarı tanımlayabilmesidir. Bu amaç ile öğrencilere önleyici çalışmalar yapmak büyük önem taşımaktadır.
Rehber Öğretmenimiz tarafından ana sınıfı öğrencilerimize "Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin Tanıtımı" yapıldı.
Rehber Öğretmenimiz tarafından öğrencilere yönelik "Teknoloji Bağımlılığı ve Bilinçli Teknoloji Kullanımı" semineri gerçekleştirildi. Öğrencilerin teknoloji kullanımı konusunda biliçlenmesi için seminer sonunda çeşitli etkinlikler yapıldı.